Navigatie

Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shopjemooi.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

5 EURO KORTINGSACTIE

Geen deal missen?
Schrijf je in en ontvang een 5 Euro kortingscode per email
Aanmelden

Maand aanbiedingen

Maand aanbiedingen

Gastenboek

  • 25-08-2019 - Regelmatig wat besteld van Comfort Zone. Snelle, goede levering. lees meer
  • 23-08-2019 - Ik bestel graag bij shopjemooi.
    Altijd goede verzending, lees meer
  • 23-08-2019 - Fijne webwinkel. Ik gebruik sinds kort producten van Comfort Zone....  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2019 shopjemooi huidverzorging en cosmetica webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel